lördag 21 juni 2008

janets äventyr i argentina

det börjar sannerligen gå mot sitt slut! gårdagen spenderades med anders längst fram på en dubbeldäckare i ungefär nio timmar. satt å tänkte på dels när jag först kom hit, hur nervöst å stört det var! å dels att jag nog aldrig kommer komma tillbaka, eller iaf inte på väldigt länge!
nu är vi på ett hostal i buenos aires å väntar mest på att tiden ska gå. måste organisera om min väska lite, väger tydligen 32kg.. å jag som hade velat köpa en vinare till..

hur som helst har det varit asgrymt å att jag kunde lära mig ett till språk så bra som jag faktiskt gjort är ju helt otroligt!

ps. janets äventyr fortsätter definitivt, om än inte i argentina! först ut; södra afrika!

2 kommentarer:

catrine sa...

1. Härligt att Janets äventyr fortsätter! :)
2. Du är GRYM som fixat det! Förstår (och vet ju) att det var nervöst i början, men tänk så lätt du fixade det, och nu är det klart!
3. Vi ses snart! I södra Afrika! Weeho!

catrine sa...

ps. Väskan och vikten ordnar sig! Det drabbar ingen fattig, som jag brukar säga, moahahahaha!