lördag 14 juni 2008

panik..!

jordbrukarna har ju strejkat som bekant, men tydligen har yrkeschaufförerna nu oxå börjat. min roomies pojkvän kan inte hälsa på stackars evangelina för bussarna går inte å folk blockerar vägarna.
so far so good. eller inte. jag måste ta en buss nästa lördagkväll till buenos aires. och om den inte går på kvällen då missar jag flyget. mmm, vad gör jag då..? alternativet är flyg. med visumet blir det inte så himla mycket dyrare men måste isåfall åka upp redan på torsdagen. men å andra sidan.. chansa hela afrikaresan å biljettpriset plus att få köpa en ny, och finns det inom den närmsta framtiden..till ett rimligt pris? anders bokade en enkel hem å det gick på 7papp (mamma betalade 8 jämt för tur och retur i januari)..

jaja, anders har iaf lagat asgod födelsedagsmiddag till mig ikväll och vi har druckit ett mycket rekorderligt vin! tack tack, anders!

2 kommentarer:

yermandeluxe sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
catrine sa...

Dööö, fixa den där situationen, säger jag bara.
GRATTIS idag söstra! :)