söndag 1 juni 2008

sicken kväll

felix kom lite oväntat till förfesten, har inte träffat honom sen förra terminen så väldigt kul. när han å hans pojkvän paul sa att de skulle till den här gaybaren hade jag visst glömt å nämna för anders vad för typ av ställe det var. anders full å glad börjar ragga på nårra tjejer å jag säger att det inte är nån idé - de är säkert lesbiska (med det sagt bara att han inte ska bli förvånad om dem inte är på) å jag förstår nu i efterhand att jag måste ha låtit rätt nego, som om jag ville ha anders för mig själv liksom. haha! å nu kan jag förstå när anders svarar, neeeej, det är dem inte! haha, han hade ju liksom ingen aning om ställets karaktär.

sicken höjdarkväll säger jag bara! vid ett tillfälle när jag efter mycket dans står å pustar vid baren petar bartendern på mig å pekar på två stora öl som står på baren. nej, de är inte mina säger jag. visar sig att anders köpt dem å sen "lämnat" dem där. alltså inte helt nykter så att säga, idag berättade han att han provat sina nycklar på väldigt många ställen innan han hittat hem till sig.. pobresito!

msn å mobilnummer lämnades visst ut hejvilt. undra varför egentligen. knappast så att de lär omvända sig haha!
jo, en sak till, calle 13s låt atrevete kom å en tjej börjar förklara för mig att han säger i refrängen komma ut ur garderoben. jo jag vet. (helena snabböversätter en bra låt i guatemala förra året) tjejen är inte helt övertygad om att jag förstår. komma ut alltså! inse att man är gay! en pik eller?

Inga kommentarer: